2015. június 20., szombat

Random nails:Black floral manicure

Sziasztok!

Hát,bevallom nem igazán tudtam megbarátkozni ezzel a manikűrrel,és eleinte ki sem akartam posztolni... de mivel a barátnőim többsége dicsérte,és insagram-on sem hordtak le,ezért bátorságot merítettem,és neki láttam ennek a bejegyzésnek. Előre bocsátom,nem sok képet hozok,de a felhasznált lakkokról szólok majd pár szót. Lássuk! :D





Felhasznált lakkok:
-Golden Rose Holiday nail color 60 (Remek kis homoklakk. Széles ecsettel,gyors száradással...tökéletes. Egyetlen hibájaként csak azt tudom mondani,hogy nekem 3 réteg kellett a tökéletes fedéshez. Vigyázat! Eltávolítása igencsak nehézkes :D...)

-Aden 20 Vampire /6ml/ (Nagy szerelmem lett ez a lakk,az első benyomása ellenére. Mivel nagyon olcsó volt,tartottam is tőle az "Olcsó húsnak híg a leve!" alapon,de a kíváncsiságom győzött. Mikor felkentem leesett az állam. Keskeny ecsete ellenére is mesterien terítette a lakkot,és 2 rétegben tökéletesen fedett. Fényesre száradt,és simán össze lehetett volna téveszteni pl egy gél hatású lakkal.)

-Essence gel nail polish 08 whatever!; 09 #lucky; 05 sweet as candy (ezeket kevertem a rózsába)

Na,de ha ennyire sokat áradoztam ezekről a lakkokról,felmerülhet a kérdés,hogy mi a bajom a manikűrrel? Bevallom,elkényelmesedtem,és megszoktam,hogy nyomdával percek alatt gyönyörű mintákat készíthetek, és rosszul esett ez az ún.thug life pofon,amikor is a "rózsáimat" pacáknak látom,és elégedetlen vagyok velük. Nem tudom ti hogy vagytok vele,de piszkos egy meló ez a szabadkézi festés... :/

Ti szoktatok szabad kézzel festegetni? Hogy megy? :)
xxxPL

Follow my blog with Bloglovin

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm :) Azért jó olvasni,hogy nem lett olyan rossz,mint gondoltam. :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik! :)
    Uhh, nekem a mindenem a kezzel festes. Na azert szeretek nyomdazni is, mert olyan mintak is lehetnek a kormomon, amik szabadkezzel talan soha nem mennenek. Meg azert csak szebb nyomdaval, mint kezzel. Marmint az enyemnel biztosan. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát aki ügyes,az szerethet is kézzel festeni! :D Én is szeretek nyomdázni,leginkább azért,mert még a bal kezeddel is rá tudod nyomni a mintát... (az az érzés,amikor az egyik kezeden a mennyország,a másikon "valami",az kiábrándító :D #belső monológ)

      Törlés