2015. június 15., hétfő

Inspiráció a hétre #3

Sziasztok!

Szerintem lassan megszokottá válik ez a poszt,és ígérem,hogy rendszeres is lesz,szóval akinek hasznosak az ilyesféle bejegyzések nyugodtan minden hétfőn nézzen el a blogra,mert garantáltan várni fogja az inspiráció. Szerintem ennél több infóra nincs is szükség,úgyhogy bele is vágok.

*Körömnyomda*

Az ALKOTÓ a MoYou London Fairytale collection 02-es lemezét használta ehhez a manikűrhöz. Szerintem nagyon jók a színek,és a minták is ebben a maniban,de mivel én kék mániás vagyok,ezért kékben jobban tudnám értékelni... :D Egyéni szociális probléma lvl9.


*Kézzel festett*

Bevallom,ez nem a szokásos kézzel festett minta,de az ombre szerintem enyhít a "követelményen". Minden körmös,aki életében egyszer olvasott már beauty/nail art blogot,tudja,hogy hogy készül az ombre...egyszerű és látványos megoldás. Az a homoklakk pedig tényleg feldobja az egészet. Ezt a művészt instagram-on @strawbrie néven találhatjátok meg.

*Decal stamping*

Floral nails advanced stamping decals, using Barry M polishes
Az ALKOTÓ a MoYou London Pro 14-es lemezét használta. Nagyon jó lett a stamping decal,szinte ki sem ment a vonalból (igen,sokunknak,többek között nekem is,ez szinte lehetetlennek bizonyul), és élénk nyári színeket használt...le vagyok nyűgözve! :D Bár azért,ez lehet csak az én dilim,de szerintem az a mutató és kisujj még elbírt volna mondjuk egy-egy strasszot,de így is tetszik.

*Pöttyözővel*

Az ALKOTÓ, nagyon ügyesen bánik szinte minden eszközzel... nyomdalemezekkel,stamping decals-okkal,ecsettel és még a pöttyözővel is! Minden tiszteletem az övé,de komolyan. Ilyen sok és precíz pöttyöt még életemben nem láttam. :)

*Negative space*

WOOOW *-*. Az ALKOTÓ egy zseni! Nagyon elegáns,mégis olyan "bad girl"-es (bocsi a szleng-ért,kihagyhatatlan volt) manikűr lett. Egyszerűen bele szerettem. (Tuti megfogom csinálni a nyár folyamán,mert vannak betervezve rendesen ünneplős rendezvények!)

Nektek melyik lett a kedvenc? Megcsinálnátok bármelyiket is?
xxxPL




Follow my blog with Bloglovin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése