2015. június 9., kedd

Random nails: Zebrás köröm

Sziasztok!
Ismét a saját inspiráló bejegyzésemet "élem fel"...tipikus én! :"D
Szóval,ha visszább kerestek azt hiszem 3 bejegyzéssel,láthatjátok az eredeti művet. Mivel én nem vagyok túlzottan rózsaszínes (nem érzem a magaménak a színt,de azért néha,nagyon varázslatos lakkoknál el tudok tekinteni ettől...),ezért kék variációban készítettem el ezt a manikűrt,amihez a vadi új china glaze lakkomat használtam. A nyomdázáshoz az inginails 004-es lemezemet használtam.(Nem rossz kis lemez,a mélysége is megfelelő,akár köröm lakkal is nyomdázhatunk vele,és jó árban is van. A5-ös méretű lemez,nagyon sok mintával,de VIGYÁZAT,kicsi körömmel rendelkezőknek nem ajánlom,mert elég nagy kiterjedésűek a minták.) Igazából alaplakk nélkül a seche vite fedőlakkommal lefedve kb. 3 napot bírt hibátlanul,aztán megjelentek a kis körömvégi kopások. (Csak megjegyzem,talán jobban bírta volna,ha nem vergődök vagy egy órán át a kalandparkban a drótot szorongatva...de nem tehetek róla,majdnem lezúgtam 2m magasról! /a védő felszereléstől sem lett kívánatosabb a dolog/ :D )
Szóval ideje látni az alkotást...






Felhsznált lakkok:
-Avon Gel Finish Iceberg white (fehér)
-Lora fekete lakk /sűrűsége miatt kitűnő nyomdázásra/ ITT találkozhattok vele.
-China glaze 1299 AT VASE VALUE 
U.I.:
A mutató ujjamra nem voltam túlzottan büszke,ezért nem vagy alig látható a képeken...összességében viszont nagyon megszerettem ez a manit,annak ellenére,hogy barátnőm,Ági az első nap le Győzikézte. :D Azért jót röhögtem rajta,de nem Salgótarján "hősének" tiszteletére készült...

Nektek hogy tetszik? Milyen színekkel tudnátok még elképzelni?
xxxPL

3 megjegyzés: