2015. június 29., hétfő

Inspiráció a hétre #5

Sziasztok!

Továbbra is kitartóan hozom a heti inspirációimat... Remélem hasznos számotokra,és találtok köztük "fogatokra valót"! :) Na,nem is fárasztalak titeket feleslegesen,kezdem.

*Körömnyomda*
Az ALKOTÓ a MoYou London 04-es és 05-ös lemezét is felhasználta. Szerintem nagyon jó lett,és a színe is tetszik, (KÉK *-*) Szívesen hordanám...


*Kézzel festett*
Pika-pika--chuuuu! :) Ki ne szeretné pikachu-t? Na ugye! Cuki kis jószág... (Mikapompom néven található állítólag a manikűr megalkotója.)

*Decal stamping*
Az ALKOTÓ a Cici & Sisi 07-es lemezével dolgozott. Mivel én még életemben nem hallottam erről a fajta lemezről,ezért arra a nagyszerű következtetésre jutottam,hogy valószínűleg Magyarországon nem forgalmazzák. De tuti van olyan BPS vagy MoYou lemez,amin pillangó motívum található,úgyhogy nincs veszve semmi. Ettől eltekintve nagyon jó kis mani lett,és igazán jól néz ki azokkal a holo lakkokal a decal stamping. :)

*Pöttyözővel*
Az ALKOTÓ,most nagyon megfogott ezzel a manikűrrel,mert ebben minden van. Csillámok(a csillám rajongóknak),neonos bár mégis kellemes pasztell szín(nekem Muhahah *o*). Szépséges.

*Negative space*
Az ALKOTÓ ezt a manit nagyon  eltalálta. Glitteres alaphoz egy sötét (talán zöld?) színt választott. Elegáns,és mégis bohókás. 

U.I: Sajnálom,hogy az utóbbi héten el-el tűntem,de minden össze jött.  :/  Ígérem ezen a héten behozom a lemaradást! 
xxxPL



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése