2015. június 22., hétfő

Inspiráció a hétre #4

Sziasztok!

Ismét hétfő van,ami nálam az inspirálódás napja! ;) Igazából nincs más mondanivalóm,szóval szerintem kezdem is...

*Körömnyomda*

Az ALKOTÓ a MoYou London Kitty collection 02-es lemezét használta. Igazából nekem nagy gyöngém egy szépen elkészített pitypangos mani,szóval ettől is majd' elaléltam...sajnálatos,hogy még nem botlottam egy ilyen lemezbe,de ha egyszer megtalálom,el nem eresztem! :D Az ombre pedig szép lett,nem "rögös" vagy bubis. Szerény véleményem szerint a nyár manikűrje címet is zsebelhetné,de mindegy. 

*Kézzel festett*
(Dinnyéééééét! Burgonyáááát!...na jó,nem vagyok vicces :D)  Ha nyár,akkor dinnye,és azok közül is a görögdinnye. Az ALKOTÓ szerintem nagyon ügyes,mert azért nem lehetett egyszerű azokat a pici dinnyéket "odabűvészkedni". Ráadásul a színek is passzolnak,és az arányok is jók. 

*Decal stamping*

Az ALKOTÓ a Bundle Monster BM619-es lemezét használta. Ehhez mindössze annyit fűznék hozzá,(amellett,hogy tökéletes)hogy szívemből szólott! :)

*Pöttyözővel*

Az ALKOTÓ-nak jó szépérzéke lehet,mert annyira eltalálta a mértékeket,hogy se nem sok, se nem kevés. Azzal a glitteres lakkal pedig feltette a pontot az i-re!

*Negative space*

Az ALKOTÓ most elkapott. Mivel eleve oda meg vissza vagyok a kék összes árnyalatáért,eleve tetszik ez a manikűr,de a kidolgozottsága is egy álommá teszi... nincs mese,imádom. *-*

Remélem elég ihletet szívtatok magatokba a hétre! ;)
xxxPL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése