2015. július 3., péntek

Teszt~Catrice 50 Glitterazzi

Sziasztok!

Tudom,nagyon ritkán(szinte soha :/ :D) jelentkezek tesztekkel,de ha van rá igény,vagy éppen csak egy olyan rendkívüli lakkot kapok/veszek,amit muszáj megosztanom veletek,írhatok még ;) Na a mostani lakk is egy rendkívüli szépség lesz.
Nem nagy történettel rendelkezik,csak épp jókor volt jó helyen. Mivel sajnos (vagy nem?) én "kis városban" élek,nincs túl nagy választékom a körömlakkok között. Vannak a drogériás,fodrászkellékes (NINCS MOYRA! Szerintem ez felháborító...nem?) és a 100ft-os bolt. És kábé itt ki is merül a dolog. Szóval épp a rossmannban szerettem volna valami jó kis holo-s lakkot,amikor épp belebotlottam ebbe a szépségbe. Akciósan vettem 500ft-ért,és állatira megérte. Gyönyörű "fólia effektes" lakk,vagyis inkább topper. Az ecsetével nem vagyok kibékülve,mert annyira furcsa formája van...persze ez csak szépség hiba. Nem zavart a lakkozásban (legalábbis engem). 2 rétegben láthatjátok a körmömön,és alapnak egy fekete lakkot használtam.





Felhasznált lakkok:
-Aden 20 Vampire (fekete)
-Catrice 50 Glitterazzi

Még a "sztori" elején említettem,hogy holo-s lakkért indultam eleinte a rossmann-ba. Isten igazából egyet találtam. Jobban mondva egy márkát,mégpedig a Miss Sporty Funtasy holographic szériát. És itt jönne a kérésem. Akinek van ebből a termékcsaládból bármilyen holo-s lakkja,kérem hagyna egy kommentet a poszt alatt,hogy neki hogy vált be? Nagyon hálás lennék. (Ha esetleg blogger,és írt róla esetleg valamelyik posztjában,szívesen elolvasnám.)

Hogy tetszik a lakk? Nektek megvan?
xxxPL

3 megjegyzés:

  1. utálom a szilánkos lakkokat (nem szabályosak...), de rajtad nagyon csinos 😊

    a kérdésedhez: essence pult nincs? mert nekik van az effekt lakkoknál holo, ami jó 😊 sajnos a miss sporty lakkokkal nekem nincs sok jó tapasztalatom (egyet nem vágtam még ki a sokból, ami volt, de csak mert lenyűgöző búzavirágkék), de ezt a szériát még nem próbáltan... az meg, hogy nincs moyra, tényleg szomorú 😔

    VálaszTörlés
  2. utálom a szilánkos lakkokat (nem szabályosak...), de rajtad nagyon csinos 😊

    a kérdésedhez: essence pult nincs? mert nekik van az effekt lakkoknál holo, ami jó 😊 sajnos a miss sporty lakkokkal nekem nincs sok jó tapasztalatom (egyet nem vágtam még ki a sokból, ami volt, de csak mert lenyűgöző búzavirágkék), de ezt a szériát még nem próbáltan... az meg, hogy nincs moyra, tényleg szomorú 😔

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van essences pult *0* de jó hogy szóltál, mert én személy szerint az essenceket jobban szeretem. ^^ (én is nagyon elszontyolodtam #káromkodtam :$,amikor megtudtam,hogy kb.az egész városban nincs moyra. Eddig mióta itt lakom,egy árva pinkkel találkoztam a 100ft-osban. Azóta semmi :() De lehet hogy majd rendelek a naillandról moyrát,mert ez már nem állapot :'D... Köszönöm a segítséget!

      Törlés