2015. július 12., vasárnap

Random nails: Piros-arany manikűr

Sziasztok!

Nemrég volt a névnapom,és mivel engem már ismernek mint a "rossz pénzt",egyértelműen körömlakkot vettek. A szüleimtől rengeteg körmös cuccot szoktam kapni,lakktól kezdve a dekorációkon át,szóval ők ez alkalommal nem körömlakkal,hanem egy 32GB-s memóriakártyával leptek meg. Na de a lényegre térek. A memória kártya az új fényképező gépembe kellett,amivel a mostani bejegyzéshez készítettem a képeket. (Meg kell még szoknom,hogy most már precízebben kell lakkoznom,mert még az utolsó szöszök is Taigetosz méretűnek hatnak :D) A névnapomat pedig azért említettem meg,mert ezt a két csodalakkot,akikkel a bejegyzés készült arra kaptam. Az egyiket öcsémtől (Catrice Luxury lacquers 07 Stars & stories) a másikat bátyámtól (Essence gel nail polish 16 Fame fatal) kaptam,és innen is köszönöm nekik,nagyon tetszenek! :)






Felhasznált lakkok:
-Catrice Luxury lacquers 07 stars & stories
-Essence gel nail polish 16 fame fatal
-Avon gel finish Iceberg white
-Avon szegecsek 
-Essence díszítő szalagok

Hát,elnézést az esetleges hibákért,sajnos minden össze jött :(. A köröm ágyam haldoklik,(vagy hámlik,tudom is én :/) a piros lakk pedig egy kicsit össze fogta a körömágyam tövét. Tényleg bocsi mindenkitől a nyafogásért,de bántotta a szemem. A lakkokról még annyit,hogy az essence a szokásos lapított kerekvégű ecsettel,a cartice pedig egy keskenyebb,de jól kezelhető ecsettel rendelkezik. Jól fednek,két rétegben egy kicsit halványabb a piros(én 3 rétegben haszáltam),és az arany pedig glitter szegényebb (ezért ő is 3 rétegben lett kenve). 
Lehet hogy egy kicsit ünnepi hatása van,de én ennek ellenére imádtam. Idézem egyik ismerősöm: "Olyan nőcis!"
Nektek hogy tetszik?
xxxPL

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! (-: Sajnos a piros lakk már csak ilyen.. Engem az szokott bosszantani, mikor a körömágybőr alá megy, mert azzal nem lehet mit tenni.. De szerintem ezen a manikűrön nem is látszik. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh,köszönöm a kedves szavakat :). Hat Igen, tényleg elég galád szín ez a piros, pláne ha épp fehérrel kombinálják... akkor nem hogy a lakkozással,de a fedőlakkal is óvatosan kell bánni. :/

      Törlés
  2. Gyönyörű, mint mindig. :) Az a Catrice nekem is megvan. Imádom ezt a körömlakkot! *.*

    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D Hát azért tőlem sem kell hanyatt esni,de igyekszem. :) Szerintem is nagyon szép lakk,és jól kihasználható. Engem egyedül az zavar,hogy a kupakja ketté szokott jönni,neked nem?

      Törlés
    2. Direkt levehető sztem. :D A zöldes arany is megvan, nálam az a favorit. *.* :D

      Reni

      Törlés
    3. Huhh,akkor nem én vagyok olyan barbár,hogy a kezemben maradt a kupak. :D Én Thimmyke blogján láttam azt a zöldes aranyat,és tényleg nagyon szép lakk :) Bár nekem nem a szívem csücske a zöld,vagy ha már mindenképp zöldet kell használnom,akkor a menta. Az valahogy közelebb áll hozzám és a kékhez is. :P

      Törlés
  3. Én se rajongok a zöldért, de ez a lakk valami hihetetlen szép. :D

    VálaszTörlés