2015. július 6., hétfő

Inspiráció a hétre #6

Sziasztok!

E héten sem hagylak titeket inspiráció nélkül,szóval gondolom tudjátok mi következik. ;)

*Körömnyomda*
Az ALKOTÓ egy dry brush technikával készített alapra nyomdázott a MoYou Holy shapes 04-es lemezével. Én nagyon szeretem ezt a blogot,többek között azért is mert magyar (:D),és nagyon szép,igényes manikűrök találhatók rajta. Ez a manikűr is nagyon jól sikerült,és mutatós lett a dry brush is. Tetszik,nagyon! :)


*Kézzel festett*
Az ALKOTÓ nagyon szépen elkészítette ezt a körömcsodát. Eleinte el sem tudtam dönteni,hogy ez most vintage mani vagy sem... de igazából szerintem nem lényeg,mert a színek tökéletesen passzolnak,és a rózsák is varázslatosak lettek. Szívesen viselném.

 *Decal stamping*
Az ALKOTÓ a BP55-ös lemezt használta a decal stamping elkészítéséhez. Szerintem kellemes,nyári manikűr lett,és nagyon jól passzolnak a színek is. Nekem igazából tetszik is meg nem is... szerintem néha kevesebb-több...és itt kevesebbel jobban érvényesültek volna a virágok. 

*Pöttyözővel*
Az ALKOTÓ feladta rendesen a leckét a manikűr csodálóinak,de ha még nem is az egész maniból,hanem csak a részleteiből is,de remek ötleteket találhatunk ki egy egy "dotticure"-höz. Minden esetre,már a színválasztása nálam 5*... (kéék *.*)

*Negative space*
Az ALKOTÓ vitt egy kis "életet" a manikűrbe,mégpedig néhány szép kis pasztell homoklakkal. Különleges,egyedi...nagyon szép. Hmmm. A fenébe,most én is kedvet kaptam egy kis homoklakkozáshoz... :D. Imádnivaló mani.

Nektek melyik lett a kedvenc? Megcsinálnátok bármelyiket is?
xxxPL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése