2015. szeptember 2., szerda

Körmös technikák kihívás #1

Cellux

Nagyon örültem,amikor Thimmyke megszervezte ezt a kihívást,mert tudtam,hogy most végre kiszakadhatok egy kicsit a nyomdalemezek bűvköréből,ami valljuk be,nem olyan könnyű,mint gondolnánk. Nagyon szép,és kidolgozott mintákat tudunk nyomdázni egy pár perc alatt,ami valljuk be,ügyetlenebbek és ügyesebb kezűek számára is kedvező. De pepecselni ezekkel az apró díszítő/cellux csíkokkal,az már valami. Nem bonyolítottam túl a manikűrt,de nem azért,mert nem akartam,hanem azért,mert túl későn láttam hozzá a körmözéshez,és másnap (mindennap:() nulladik órám is volt. A színét imádom a legjobban,az egyik kedvencem lett ez a furcsa borúskék. Nekem tetszik a maga kis egyszerűségével,szerintem bárki elkészítheti,ha van türelme a kis csíkocskákkal szórakozni.








Felhasznált lakkok és kellékek:
-Essence the gel nail polish 30 let's get lost (a képen azt fogom,borúskék)
-Essence the gel nail polish 46 black is back (fekete)
-Golden Rose 76 (fehér)
-Essence díszítő csíkok
-Seche Vite
Igaz nagyon kis egyszerű lett,de mit szóltok hozzá? Nézzétek meg a többiek munkáit is! :)
xxxPL

12 megjegyzés:

  1. De szép!! Nekem,sajnos nagyon kevés türelmem volt most.. Nagyon szép ez a kék, nól fogalmazol, hogy borús.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ;) Hát igen, nagyon közre játszik a türelem, ami sajnos nekem sincs sok :D a kék lakkot pedig pont ezért a gyönyörű "depiskék" színe miatt imádom. ^^

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik, megfogott ez a színvilág :)

    VálaszTörlés
  3. Klassz lett, egyszerűsége ellenére szerintem látványos ez a minta. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik :) Olyan jó az összhangja és valóban csodás az a kék lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) azért igyekeztem össze illő színeket alkalmazni ^^

      Törlés
  5. Nagyon mutatósak ezek a színek együtt. :) Szép lett. :)

    VálaszTörlés