2015. szeptember 13., vasárnap

Körmös technikák #2

Water marble

Aki olvasta az előző bejegyzésemet (ITT) az most egy kicsit össze lehet zavarodva,mert az írtam,hogy ezt a fordulót sajnos kihagyom... pár nappal ezelőtt pedig rám jött egy lelkiismeret furdalás féle izé,hogy túl hamar bedobtam a törülközőt. És ez valamilyen szinten bántott,(persze nem kucorodtam be a sarokba depizni :D) úgyhogy hétvégén nekiültem,és újra próbáltam ezt a technikát,amit most már bizton állíthatom,hogy utálok. Valamit csak sikerült összehoznom,de ha valaki ránéz a manira,100% hogy nem a water marble tűnik fel neki először. Nem bánom,nekem annak ellenére,hogy nem lett tökéletes,tetszett a végeredmény. Aki a kifinomultabb vonalat szereti,az biztos nem értékeli annyira ezt a manikűrt,mint aki mondjuk eleve ezt a goth-osabb stílust képviseli. Na,de itt is van a művem,és elnézést a késésért. Egy kicsi üzemzavar volt nálam... :D







Felhasznált lakkok:
-Miss sporty 548 (szürke,a koponya és a glitterek alapja)
-Colour alike shinner lady(ezüst holo),Aden 20 vampire(fekete) /ezekkel csináltam a water marble-t/
-Essence special effect topper 22 black dress and white tie (glitteres fedő,ezt ütögettem fel szivaccsal a gyűrűs ujjamra)
-Avon iceberg white (fehér,a félköröket és a koponyát ezzel készítettem el+a pöttyök a water marblen)
-Mundo de Unas fekete nyomdalakk
- MoYou London gothic 02
-Avon strasszok

Eleinte csak a koponyát terveztem a glitterekkel,és a water marble-vel,de nem tetszett magában a végeredmény,így tovább bolondítottam a fehér félkörrel és a csepp alakú fekete szegeccsel. Hát ez ilyen megosztó manikűr lett,van akinek kifejezetten az esete,de van aki álmában sem viselné. 

Nektek mi a véleményetek? Bírjátok az ilyen vadabb manikat,vagy túl sok már? :)
xxxPL

U.I.: Bocsi a késésért. :D Nézzetek be a többiekhez is,ha eddig nem tettétek volna! ;)

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Biztosan, mert zenében is szeretem a goth stílust! :D Azt meg tudom érteni, mit éreztél.. Én is gondoltam rá, hogy kihagyom ezt a fordulót, és nem is viseltem azt a manit csak egy napig. Én örülök, hogy mégsem hagytad ki. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^^ Örülök, hogy tetszik. Hát egyszerűen nem hagyott nyugodni a dolog,és meg kellett csinálom, de ez nagyon nem az én műfajom ez a Water marible... :/

      Törlés
  2. Tényleg furi is volt mikor láttam a bloggeren a bejegyzést, hogy megcsináltad, de rögtön rákattintottam csak most érkeztem el odáig, hogy van időm hozzászólást írni. :D
    Nagyon szuper lett a mani amúgy! Nekem nagyon tetszik! Ötletes! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A meglepetés eszköze :D Amúgy tényleg az utolsó pillanatban jött rám, hogy nem kéne kihagynom,szóval nem figyelem eltérés volt a cél. :) Köszönöm, örülök, hogy tetszik. *-*

      Törlés
  3. Nagyon vagány! :D Ősszel nekem is be kell már újítanom egy koponyás manikűrt... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát én megnézném... olyan szépeket szoktál csinálni, biztos ez is az lesz. ^^

      Törlés