2015. augusztus 16., vasárnap

Random nails:Francia manikűr egy kis extrával

Sziasztok!

Még nemrégiben,(EBBEN az inspiráló bejegyzésben) említettem,hogy meg vagyok hívva egy esküvőre. És el is jött az esküvő,amihez francia manikűr dukált... Igazából nagyon élveztem,hogy egy kicsit visszafogottabb,letisztultabb manikűrt készíthetek,viselhetek.(Elvégre nem erről vagyok híres... :D) A francia végeket egy vékony csíkozó ecset segítségével húztam meg,majd a körömlakk ecsetével festettem ki. Most egy kicsit rövidebbek a körmeim,mert a mutató ujjamon beszakadt,és mindet vissza reszeltem. A középső ujjamon van egy aprócska seb,aminek persze semmi köze a manikűrhöz,de szúrja a szemem. Viszont ettől elvonatkoztatva,nagyon örülök,és egy kicsit büszke vagyok magamra,hogy szabad kézzel ilyen szabályos "mosolyvonalat" tudtam festeni... 


Előre is bocsi a tömérdek képért,de nagyon beleszerettem ebbe a manikűrbe. :)






Felhasznált lakkok:
-Essence the gel nail polish 05sweet as candy (alap,2vékony rétegben,és eléggé szenvedősen kell igazgatni,hogy ne legyen csíkos)
-Avon gel finish iceberg white (fehér,nagyon jó fedése van,jobb mint a GR fehérjéé)
-Lovely butterfly strasszok (egy közepes és 2 kicsi)
-MoYou London pro 06 
-Mundo de unas fehér nyomdalakk

Hogy tetszik? Ti szeretitek a francia manikűröket?
xxxPL

8 megjegyzés:

  1. Nagyon ízléses lett. (-: Tetszik a francia manikűr, de érdekes módon magamnak csak egyszer készítettem, akkor is feketét.. Viszont nekem szabad kézzel nem menne. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én sem fogok szerintem gyakran készíteni,mert lég macerás,és nem is olyan látványos. De ha "elegáns" akarok lenni (kb. szökő évente egyszer :D),akkor tuti ilyesmiben gondolkodom.

      Törlés
  2. wow...i"m in love with your nail design))))
    kisses from ukraine :-****
    follow4follow??

    maliovanka.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! :) And your blog is good,i like it,so of course :D

      Törlés
  3. Szuper lett! Én imádom a francia manikűrt és ha valamilyen alkalom van én is mindig azt csinálok. :D
    Nagyon szépen megcsináltad amúgy és tényleg nagyon jó lett a mosolyvonal. Ügyi vagy! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. ^^ Ez tőled külön jól esik,mert a múltkor is csak ámultam és bámultam,amikor a te francia manikűröd nézegettem...sőt,az a gyönyörű nude lakk is nagyon megtetszett amit használtál. El nem hiszed mennyire szerettem volna,hogy téged kapjalak manikűrvadászban... :( De úgy néz ki majd legközelebb :D

      Törlés
  4. Very nice and gently! I like)
    ______________________________
    http://pinkrabbitbeauty.blogspot.com/

    VálaszTörlés