2015. augusztus 11., kedd

Inspiráció a hétre #11

Sziasztok!

Hoztam a formám,és persze az inspirációt nektek. Szinte már rutinommá vált,hogy minden héten 1 inspiráló poszt,és aztán egy alkotás a kihívásra,és még majd ha belefér,egy random nails. Remélem bírom majd a saját tempóm,és legalább heti 1 jobb esetben 2 manikűrt tudok majd hozni... Na de lássuk!

*Körömnyomda*

Az alkotót instagramon @NAILS_MAG néven találhatjátok meg. Nem véletlen választottam most francia manikűrt... nemsokára lesz egy esküvő,amire én is hivatalos vagyok,szóval valami visszafogott manikűrt kellene viselnem,de olyat,ami még a ruhához is illik majd. Így kezdtem el franciában gondolkodni egy kis extrával. A feketét már soknak találom,de a fehér nyomdázás nagyon bejön.

*Kézzel festett*
Hát nem azt mondom,hogy egyszerű,de baromi gyönyörű manikűr lett... *-* ALKOTÓ még tutorialt is készített hozzá,amit gondoltam bemásolok nektek. Így már nem olyan rémisztően bonyolult. :)
 Galaxy Hearts Nail Design
Galaxy Hearts Nail Design
Galaxy Hearts Nail Design

*Decal stamping*
topatopa-stamping-decal
Egyszerű és mutatós azték manikűr,a nyár legvidámabb színeivel! Még most kell kiélvezni a nyarat,amíg lehet. :) Az  ALKOTÓ egy számomra ismeretlen lemezzel dolgozott,aminek még a nevét sem tudtam kigobozni a szövegből,de vigasztaljon titeket,hogy rengeteg lemezen fellelhető az azték minta,szóval nem kell aggódni. :D

*Pöttyözővel*
Azt meg kell hagyni,hogy az ALKOTÓ nagyon aranyos kis pasztell színeket válogatott össze. Ha most azt kérdezitek magatokban,hogy: "Hol kell ebbe pöttyöző?",akkor a válaszom,hogy a szívecskékhez. Annyi a cuki és szimmetrikus mini szívek titka,hogy egymás mellé kell hét pontot rakni,majd az aljukat egy V alakú "fagyis tölcsérrel" összezárni...remélem értitek hogy értem. :D  

*Negative space*
Nekem ez a szín összeállítás nagyon tetszik,és összességében a manikűr is. Egyszerű,és vidám,nem mellesleg látványos mani. ALKOTÓ.

Remélem tetszett a mostani összeállítás is,és megragadta a fantáziátokat valamelyik mű.
xxxPL
U.I: Bocsi a késésért,de teljesen kiment a fejemből...egy kicsit sok mindent vállaltam be a nyárra. 

2 megjegyzés:

  1. Ezek közül a pici szívecskés a kedvenc. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem is megfogta a fantáziámat,de az univerzumos szívek is... :D

      Törlés