2015. május 7., csütörtök

Tavasz színei körmös kihívás #4


Barack és korall
Egyszerűen imádom. :D ezek a színek... ahhw,csak úgy süt róla a tavasz. Mivel nemrégiben érkezett meg a nailland-os csomagom, ezért kétségtelen volt, hogy nyomdázni fogok. Nem nyugodtam bele,hogy nem sikerült a 2.fordulóban a decal stamping,ezért most újra ezt a technikát kezdtem pedzegetni,immár sikerrel :).
A nyomdázáshoz a MoYou london doodles kollekciójának a 04-es lemezét használtam. Alapnak a nyomdázáshoz az essence the gel 24-es indian summer barack színű lakkját használtam. A korall lakknak nem tudom a számát megadni,mert én kevertem egy régi lakkomból.
Remélem tetszik. ;)







Nézzétek meg a többiek munkáját is :)
xxxPL

10 megjegyzés:

  1. tényleg jól sikerült ez a stamping decal! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) (ez kifejezetten jól esett, mert azzal volt a legtöbb meló :D)

      Törlés
  2. Nagyon jól sikerült a stamping decals-od :) és ez az essence lakk is gyönyörű színű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) ( az essence lakk pedig első látásra szerelmem volt :D)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm. *-* ( a tied is nagyon jó lett,és az outfit is nagyon csinos volt :))

      Törlés
  4. A mindenit de szép lett ez! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen *-* (ez nagyon feldobott,mert csak úgy mellékesen megjegyzem,imádom a blogod :D ott van a könyvjelzőim között)

      Törlés