2015. május 4., hétfő

Random nails: Negative space

Sziasztok!

Újabb köröm vágás. :( Mint minden esetben, most is elkerülhetetlen volt. Sajnáltam is nagyon, de meg kellett tenni. (Zangora vizsga...long story :D) Szóval miután túltettem magam ezen a traumán,azon kezdtem agyalni,hogy ilyen kis "csutka" körmökre,mégis mit tudnék alkotni...és ekkor ugrott be ez a technika. Negative space. Én egy matt verzió mellett döntöttem,és mivel mindenképp valami védelmet akartam neki, matt fedő lakkot raktam rá. Nekem nagyon megtetszett ez a technika, mert valljuk be, nem egy nagy ördöngösség elkészíteni,de nagyon mutatós még rövid körmökön is. (Későbbiekben is fogok ilyet csinálni :))
Hát íme a "mű" :D!







Felhasznált köröm lakkok:-essence the gel nail polish 22 i♥my blue jeans
-miss sporty check matte fedőlakk


 A háromszög szerű mintát pedig cellux segítségével csináltam. Egyszerű és gyors. :)

Ti próbáltátok már ezt a technikát? Hogy sikerült?
xxxPL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése