2015. április 28., kedd

Random nails: Nude


Most végre volt egy kis időm,hogy ne egy kihívással foglalkozzak,hanem csak úgy alkossak. :)
Mivel amúgy is akartam erről a lovely nude lakkról egy tesztet írni, vehetitek annak is...  Mivel ez egy új szerzemény, hajtott a kíváncsiság, hogy mégis milyen lehet felkenve. Így jövök most nektek egy nude manikűrrel. A színével és a tartósságával is meg vagyok elégedve, és mint ígérik nagyon szép magas fényű lakk. Ezen jó tulajdonságai mellett ajánlom rá a 2 réteg fedő lakkot,mert egy kicsit kényes szín.(az ára is nagyon kedvező, pláne ha 25%-os kedvezmény van a rossmannban :)) Gyorsan szárad és sima felületűre. Egyszóval: imádom! A kedvenc lakkjaim közt a helye. :)
Nekem a szolidsága és az úgymond kifinomult hatása tetszik különösen. (Mondjuk az nem volt tőlem túl "hölgyies",hogy sonka szeletelés közben majdnem sonkának néztem és most van a kisujjamon egy kés alakú mélyedés...DE legalább a fotózás után barmoltam el. :D)








Felhasznált lakkok:
- Lovely nude nr.7
- Essence colour and go 144 black is back!
-Essence Hello holo!
- Avon szegecsek

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a nude színeket? 
xxxPL

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ^_^ jó az összhang:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) hát, szerintem is jobb így egy kis "vad" feketével és csillámmal. ^^

      Törlés