2015. április 21., kedd

A változás szele...

Sziasztok!

Hát, nem is tudom hol kezdjem, de célszerű a legelején. Szóval rengeteget gondolkodtam,és végül arra jutottam, hogy ideje lenne megváltoztatni a blog nevét. Persze a linkje ugyanaz marad , és csak a cím változna, a tartalom nem. Remélem megértitek,hogyha csak manikűrökkel és körömlakkokkal kapcsolatos bejegyzéseket írok, nyilván ritkábban posztolok,mint egy átlagos beauty blogger,akinek 5 perc egy sminket "összedobnia", és kb. 3 perc mire leküszködi, addig nekem kb 1 óra mire igényesen, mind 2 kezem megcsinálom,és nem szoktam lemosni,csak átlag 3 nap után. Természetesen ezekkel a sorokkal nem lealacsonyítani akarom a beauty-sokat,mert tisztelem a munkájukat,csak felvázoltam a helyzetemet. -----> végeredmény egy kemény mondatban: " bocsánat,hogy nem tudok mindennap posztokkal kedveskedni nektek,kérlek nézzétek el! :)

A blog új neve, a "A Lakk Legyen Veled" (LLV) lenne,.mivel hosszas kutatásaim után sem találtam hasonló nevű blogot (nem akartam "ellopni" mástól,elvégre nem vagyok Szvájpör :D)
Szerintem eredetibb és többet mondó név,és remélem elnyeri a tetszéseteket.

Aki pedig volt olyan jólelkű és türelmes,hogy elolvassa, annak köszönöm,és jár a keksz! ;)
xxxPL

4 megjegyzés:

  1. A Trónok harca és Thimmyke tavasz színei kihívások útján tévedtem az oldaladra és néztem meg egy pár posztodat. Egy igényes manikűrt senkinek sem 3 perc összedobni, persze ha sokat gyakorol az ember, akkor egyre gyorsabban megy... Sok sikert és kitartást a blog írásához:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. Nagyon jól esnek a hozzá szólások,és a tiéd leginkább. Igyekszem kitartóan mindenféle dolgokról posztolni (persze a manikűr világán belül) és a hozzád hasonló kedves és biztató emberek adják az erőt. köszönöm :)

      Törlés
    2. Most néztem vissza hozzád, az elmúlt hetekben nem nagyon blogoltam/olvastam a többiek posztjait. Jó sok bejegyzésed lett, és nagyon sokat fejlődtél! Nagyon figyelmes tőled, hogy ha nem saját képet teszel fel, akkor jelölöd a forrást - sajnos erről nagyon sokak megfeledkeznek a mai "rohanó" világban, pedig nagyjából 1 perc a linket a posztba illeszteni.

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm.Igyekszem,bár a körömágyakkal mindig meggyűlik a bajom :( Az az achilles sarkam... :D Igen,így bele gondolva,tisztességtelen lenne,ha úgy mutogatnám mások munkáját,mintha én lennék a "teremtő". És amúgy is,ha valaki többre kíváncsi a manikűrrel kapcsolatban (mondjuk a körömlakk számára),akkor ott lesz az eredeti poszt támpontnak.

      Törlés