2015. március 14., szombat

Bemutatkozás

Sziasztok :)

Hát ez egy ilyen bemutatkozó féleség lenne...gondoltam,ha lesznek ennek az oldalnak látogatói,azokat biztosan érdekelné,ki működteti a blogot.
Rólam nem kell sokat tudni,mindössze a koromat,nememet,talán a nevemet is :D...
Szóval 15 éves lány vagyok,elég széles érdeklődéssel...(Későbbiekben plizike néven is futok (:D),ami egy becenév szerűség lenne.)
Sok mindent szeretek...enyhén sorozat és köröm-és gél lakk függő vagyok(azt csak távolról csodálom).
Mivel a sorozatokat igencsak nehezen vesézhetnénk ki,ezért a köröm művészetet,ha úgy tetszik nail art-ot választottam.
Sokféle jellegű bejegyzéseket készítenék,és remélem a visszajelzések is pozitívak lesznek... Készíteni szeretnék köröm ötleteket adó bejegyzéseket /inspiráció/,lakk teszteket,köröm díszítő taktikákat,és saját tapasztalatomat is megosztanám veletek. Kommentben írjatok bátran,az építő kritikákat is szívesen fogadom,kivéve,ha valaki trágár módon közli ezt. Kommentben szint.úgy írhattok szerintetek érdekes technikákról,ötletekről,amiket ha sokan szeretnétek látni el is készíthetem.
Nem leszek túlzottan aktív blogger,de azért igyekszek majd minél több bejegyzést írni,válaszolni az esetleges kommentekre.

Szerintem ennyi elég is a "rizsából"...
xxxPL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése