2015. március 28., szombat

LakkLeltár #2 avon,NYC,Dor,essence,aden, Maybelline,CN

Sziasztok!

Egy csöppet idegesít,hogy ilyen "fantázia nélküli" blog bejegyzéssel kell szórakoztatnom titeket,de ígérem legközelebbre érdekesebb dolgot hozok :) Addig is... szeretnék bemutatni néhány nagyon szuper kis köröm lakkot,akik nagyon jó szolgálatot tettek nálam... nem győzöm hangoztatni,hogyha valamelyik tetszik, írjatok bátran, szívesen írok róla tesztet is,vagy csak a számát, hogy be tudjátok szerezni.

AVON
Ezeket a lakkokat nagyon sokat szoktam használni, főleg azért, mert viszonylag gyorsan szárad, fényes a felülete, és akár 5 napig is bírja kisebb kopásokkal... ecsetével könnyű dolgozni,és 3 vékony rétegben fed tökéletesen.



ESSENCE
Ezeket a lakkokat is sokat használom,  de a fekete a kétség kívüli kedvenc.

NYC
Ezeket a lakkokat talán még a Miss Sporty-nál is jobban szeretem.  Bánom is hogy csak ilyen keveset szereztem be belőle :(


Maybelline,Astor,Dor, Chrystal Nail's
Ezekből vagy azért nincs nagyobb gyűjteményem, mert:
-Vagy túl drágák.
-Vagy nem tudom hol lehet kapni...
-Vagy nincsenek a legszebb színei. 
Szóval őket egy kupacba kapartam.

Aden
Ezeket a köröm lakkokat karácsonyra kaptam kereszt szüleimtől,de nagyon imádom! A fekete lakk sajnos csak 3 rétegben fed tökéletesen, talán az vigasztal,hagy tartós és tükör sima (mármint a felülete) :D a két hosszúkás kupakú lakk pedig ún. díszítő lakk,de szerintem ez egyértelmű a képek alapján. Lássuk!


Hát ennyi lett volna a mostani bejegyzésben...(ami persze nem azt jelenti,hogy kifogytam a köröm lakkból,csak azt,hogy sebtiben ennyit kapartam most össze.)

Nektek milyen típusú/márkájú lakkok szuperálnak? Mik a kedvencek? 
xxxPL






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése