2015. március 28., szombat

Frankenstein lakk és egyéb home-made köröm cuccok :)

Sziasztok!

A mostani bejegyzésbe  frankenstein lakkot,sheer tint lakkot szánok nektek...
1, Frankenstein lakk
Hozzávalók:
* egy üvegcse átlátszó körömlakk
*tetszőleges csillámpor

Ez a technika nagyon egyszerű,mégis szerintem brilliáns. A legjobb dolog benne,hogy a saját ízlésedhez igazíthatod a körömlakkod... Én most egy zöldet készítettem,mert hiába forgattam fel egy pár pultot,sehol nem leltem...na mind1,most már van!Meg is osztom veletek varázslatos titkomat :D...



1.Lépés: hajts tölcsért egy papírból!

2.Lépés: az átlátszó lakkba önts az ízlésednek megfelelő csillámport! (a tölcséren át)

 

(egy kisebb tégelybe öntöttem át a lovely-s átlátszó lakk szükséges mennyiségét)
3.Lépés: Néhányan örülhettek,mert készen vagytok! A hozzám hasonlók pedig tovább fejleszthetik a lakkot egy sötétebb csillámmal is,mert nagyon halvány lett :/

Jobb.

2, Sheer tint lakk házi wersön

Szóval szinte teljesen biztos vagyok benne,hogy sokan hallottatok erről a lakkról, Szép,viszonylag olcsó,és nagyon egyszerű...
Hozzá valók:
*egy üveg átlátszó köröm lakk 
*tetszőleges köröm lakk(ok)...lehet több is.

1.Lépés: szedd össze a lakkokat. (itt nem fotóztam be a színeset,mert mindenki ízlés szerint választja...de ha bárkit is érdekel én egy pink és egy csillámos babarózsaszín Miss Sporty lakkot használtam)
 

2.Lépés: óvatosan tegyél az átlátszó lakkba egy pár csepp színeset,majd görgesd az üveget a tenyered között. (mellőzd a rázást,mert akkor a buborékosodás veszélye áll fent!)

3.Lépés: Készen vagyunk!

Csináltatok már hasonló "home made" cuccokat? Sikerült? 
xxxPL




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése