2016. július 8., péntek

SKILLET koncert! Élménybeszámoló+manikűr

Sziasztok!

Ma egy picit másabb jellegű bejegyzést hoztam nektek,mint szoktam,viszont ennek ellenére remélem elnyeri tetszéseteket. :)

Nos,nemrégiben,pontosabban Június 30.-án valóra vált az egyik álmom. Apukámmal elutaztunk a VOLT fesztiválra,ahol a rengeteg előadó között fellépett az egyik nagy kedvencem a Skillet. Bevallom csak miattuk mentünk el a fesztiválra,de persze azért másokat is meghallgattunk (leginkább a rock vonalon mozogva a Beatrice-t és a Deák Bill Blues Band-ot) akik szintén elég jók voltak. Na,de akkor essen szó a bejegyzés témájáról,a Skillet-ről. Aki nem ismerné a bandát,de érdeklődik irántuk,annak ezt a zenéjüket tudnám nagyon ajánlani:
Magát a számot nagyon imádom,per pillanat ez a kedvencem tőlük,igyekszem rongyosra hallgatni. :D A klipje pedig nagy örömömre alig egy hetes,szóval majdnem a legfrissebb (EZ épp ma jött ki). 

Most,hogy viszonylag képbe kerültünk,kik is ők,megemlíteném a tagokat:
És jöhet is az ömlengés...

A koncert valami elképesztő volt,szavakba is alig önthető,annyira nagyon jók voltak. Sok együttesnél az a csalódás éri a rajongókat,hogy az auto tuningok nélkül élvezhetetlen a zenéjük és a valóságban keményen mondva:semmi hangjuk nincs...DE itt szerencsére nem ez volt a helyzet. Simán voltak olyan jók élőben,hanem jobbak mint a stúdiós felvételeken. Persze e mellé még ott volt az a tipikus koncert hangulat is,amikor is nem bírod levenni a szemed a színpadról,és igyekszel a koncertnek minden pillanatát mélyen az elmédbe égetni,miközben teli torokból üvöltöd a szöveget az énekessel. Komolyan,nincs egy rossz szavam sem ellenük,imádtam.♥ 
Oké,szétrobbanok,ha ezt nem írhatom ki magamból:Tudjátok,az énekeseknek gyakori szokása,hogy a rajongó tömeggel lepacsiznak,és sétálnak előttük egy kicsit,fokozva a már amúgy is őrületes hangulatot. Nos,ez most is megtörtént,John Cooper útra kélt a tömegtől elválasztó kordon biztonságában,és közvetlenül előttem felállt a kordonra(!). Mindenki előrenyomult,köztük én is,és sikerrel megtaperoltam szegényt. xD (Nem,nem durván,csak megsimítottam a karját.) Emberek,nem lehet szépen írni:k*rvapuha keze van. Én ott helyben képes lettem volna elhalálozni az úgynevezett,nagyon is létező fangörcstől... 
Annyi biztos,hogy életem egyik legjobb napja volt az a csütörtök. Soha nem felejtem el. :)

Képeim(bocsánat a gyenge minőség miatt,telefonnal készültek):







Pacsi. :D


Csak szerintem vicces az a meghatott fej Seth-nél? :D

Akit esetleg érdekel,emlékezetből leírom,mely számaikat játszották(egytől-egyig érdemes meghallgatni őket,aki szereti ezt a műfajt):
-Feel invincible
-Monster
-Sick of it
-Awake and alive
-Hero
-Not gonna die
-It's not me it's you
-Rebirthing
-Forsaken
-Rise
...ezek voltak azok,de még biztos van,amit kihagytam.
Azt hiszem már mindent kiírtam magamból,ezzel újra átélve ezt az egész csodát,szóval rá is térnék a manikűr részére,mert ugyebár koncerthez manikűr dukál!

A manikűrömhöz a "Sick Of It" szövege adta az inspirációt. A refrénben elhangzó egy mondat volt az,amiből ezt az egészet ihlette.

"Raise your hands if you're sick of it..."~Emeld fel a kezeid,ha beteg vagy tőle...
(A dal felvezetését azért a minimális angoltudásommal még értettem is. Lényegében John elmondta mitől vagyunk már lassan mi emberek betegek. Erőszak,depresszió...stb. Majd mondta,hogy tegyük fel a kezeink,ha mi is belebetegedtünk már. Erre persze repültek a praclik/fele fogadok nem tudta miért is nyújtózkodik/és kezdetét vette a zene)
Íme:
Nem igazán sikerült jó képeket készíteni a manikűrről,sőt még a körömágy ápoló krémemet is otthon hagytam,szóval sajnos a kis csöves,száraz körömágyaimmal kellett fotózkodnom.

Felhasznált lakkok,kellékek:
-Sally Hansen Xtreme wear 370 Black Out(fekete)
-Avon gel finish iceberg white(fehér)
-Miss sporty 548(szürke)
-Moyra akrilfestékek
-What's up nails vinyl
-Eveline 8in1 alaplakk
-Seche Vite dry fast topcoat

A manikűr két középső ujjára szabad kézzel alkottam,míg a többire csak szürke alapra helyeztem fel "festékcsepp"-ekre emlékeztető vinyl-t amit feketével festettem le. A felirattal volt a legtöbb meló,de hisz érthető is ez,olvashatónak kell lennie,ugyanakkor aprónak és viszonylag esztétikusnak...van még mit gyakorolnom ilyen téren.

Aki idáig eljutott,küldöm a virtuális pacsit,és köszönöm,hogy elolvasta a hosszúra nyúlt ömlengésemet. ♥ 

Ismeritek a Skillet-et? Szeretitek őket? :)
xxxPL

4 megjegyzés:

  1. Nem ismerem őket, de imádtam ezt az érzelmektől túlfűtött bejegyzést! :D
    Már tegnap éjjel olvastalak, de csak reggelre fogalmazódott meg bennem, hogy miért is érintett meg ez az egész, a manikűrön túl, ami persze gyönyörű.

    Tudod, e percben mindent megadnék érte, ha ezt az őszinte lelkesedést, ami egyébként engem is jellemzett fiatalon, magammal tudtam volna hozni a negyvenes éveim lényegtelen aggódásai közé...

    Nagyszerű bejegyzés volt, köszönöm az élményt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm,hogy elolvastad és írtál,nagyon sokat jelentenek számomra a kommentjeid,véleményed. :) Hát,igen,érzelmekből nem volt hiány. :D

      Törlés
  2. Én nem ismerem őket, de akkora örömmel olvastam a bejegyzésedet! Teljes mértékben tudom, mit érzel, én ugyanígy voltam anno a The Carbonfools-szal és tavaly a Kowalsy Meg A Vegával. :) Örülök, hogy neked is megadatott, hogy élőben hallgathasd meg a kedvenc bandádat, annál nagyobb feltöltődést szerintem semmi nem tud adni. :)
    A manikűr nagyon jó lett, nekem a kéz is nagyon tetszik. A szöveg meg tényleg nagyon igaz. Szeretem az olyan bandákat, ahol a számoknak valóban mély értelmük is van, nem csak rózsaszín vattafelhő az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök hogy tetszett a bejegyzés és a manikűr is. :) Nagyon igazad van,pont én is(többek között)ezért hallgatok rockot és metált,mert ezek a legőszintébb zenei műfajok között vannak. Az a tipikus "Hanyagoljuk a rózsaszín ködöt,ami a szívemen az a számon!".

      Törlés