2016. július 1., péntek

Outfitből manikűr? #1 Mickey egér

Sziasztok!

Nem régiben kaptam egy felsőt,amit annyira megszerettem pár nap alatt,hogy inspirációmnak fogadtam egy manikűrhöz. Nem csal a cím,a felsőn egy aranyos Mickey egér díszeleg...

 Sosem gondoltam volna,hogy nekem(!)akinek a fél ruhatára fekete cuccokból és rock-metál bandás pólók tömkelegéből áll,lesz egy ilyen cukiság bombám,de szerintem nem lehet nem szeretni ezt a blúzt. 3/4-es ujjával,puha anyagával és különleges szabásával már nyerő volt,de a kis ízlésesen elhelyezett bal oldalon lévő Mickey-vel mindent visz. Mellesleg fekete. Ezért alapból plusz pont jár nálam. :D Igen,nyáron nekem halálom lesz ezekben a ruhákban(már haldoklom),de hát na. Csak azért is! Amúgy szerintem még tavasszal és ősszel is jó választás a félhosszú ujja miatt.


Felhasznált lakkok,kellékek:
-Miss sporty 150 (piros)
-Avon gel finish iceberg white (fehér)
-Moyra akrilfestékek
-Eveline 8in1 alaplakk
-Seche Vite dry fast top coat
-Moyra glitterek
-Avon fekete strasszok

Maga a manikűr a középső ujjamat kivéve végtelenül egyszerű,szinte semmi hozzáértést nem igényel(jó,talán egy minimálisat). A mutató,kis és hüvelyk ujjaim pirosra festettem és egy fekete strasszal díszítettem. A gyűrűs ujjamra pedig a fehér alapot követően fekete akrillal(körömlakkal is lehet,a hatás ugyanaz) pöttyöztem kicsi Mickey fejeket amiknek fej és fül részébe fekete glittereket helyeztem. A középső ujjamra pedig egy nyomi,de szerintem még felismerhető Mickey fejet festettem akrilfestékekkel. Én azért a fedőlakkozásnál ügyeltem,hogy ne menjen a lakk a strasszokra,mert akkor elvesztik a különleges reszelt alakjukat és csak "pöttyök" lesznek.
Akit esetleg megfogott a felső,az ITT megrendelheti,elolvashatja a termékleírást is.

Hogy tetszett? :)
xxxPL

Itt a végén szeretnék elnézést kérni az eltűnésemért(oka nagyon egyszerű:év végi hajtás,iskola,biosz vizsga) és  megköszönni,hogy nem telt el úgy nap,hogy ne lett volna oldalmegjelenítés. Örülök hogy olvastok és érdeklődtök az én kis hobbi szintű manikűrjeim után. Ez inspirál és hálás vagyok érte. Szuperek vagytok,köszönöm hogy kitartottatok mellettem,jelentem:VISSZATÉRTEM!

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy sikeresen túl vagy a vizsgákon, és újra teljes gőzzel lakkozol végre! :)
    Édes lett ez a mani, a Mikifej sem lett nyomi, kifejezetten szépre sikeredett! :)
    Már hiányoztál, pont a napokban kukkantottam be hozzád, de sejtettem az okot, és bíztam benne, hogy hamarosan jelentkezel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,le sem tudom írni mit érzek a kedves szavaid olvasása közben...Örülök,hogy tetszett a manikűr,és bizony ám,teljes gőzzel előre! :D Már készülget a következő bejegyzés is,ami kicsit más jellegű,de azért remélem elfogadható lesz. Hiányzott már nekem is a blogger világ,s többek között a te blogod is. :)

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon ari lett a Mickey fej. (-: És az egész manikűr nagyon jól sikerült! Gondoltam, hogy a tanulás miatt nem tudsz blogolni, és én is nagyon örülök a visszatérésednek, hiányoztál!! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ♥ Annyira boldoggá tesz a kommented,nekem is hiányzott már a körmözés és persze a blogok olvasgatása. Köztük a tied is. :)

      Törlés