2016. január 24., vasárnap

Azok a 80-as évek...körmös kihívás #2-Játék/Ikonikus tárgy

Sziasztok!

Elérkeztünk a második fordulóhoz,ahol szintén két téma közül választhattunk,(ami szerintem egy szuper ötlet)mégpedig a játék és az ikonikus tárgy között. Sokáig kerestem a neten valami ikonikusat,de csúfos kudarcot vallottam. Végül a játékok felé fordultam. Eszembe jutott a rubik kocka,a búgó csiga sőt még a moncsicsi is. De egyiket sem éreztem magaménak. És ekkor ugrott be,hogy akkoriban már elég fejlett volt a digitális világ is,mert néhány informatikusnak sikerült maradandót alkotnia. Mint kiderült ebben az időszakban jött a divatba/létre a pacman,tetris és a super mario is. Én az utóbbit választottam inspirációmnak.



Felhasznált lakkok,kellékek:
-Miss sporty 453(citromsárga)
-Miss sporty 150(piros)
-Avon iceberg white(fehér)
-Essence the gel nail polish 46 black is back(fekete)
-Essence the gel nail polish 39 blue bubble di blue(kék)
-Lovely nude nr07(nude,Mario feje)
-Golden rose wow 96(nude,gomba teste)
-Eveline 8in1 alaplakk
-Seche Vite dry fast top coat

Ismét szabad kézzel készült a manikűr,nagy szöszmötölés árán. Most kivételesen nem a fóliás módszerrel,ami néhol látszik is az elcsúszott mintán. Különösebb leírást nem tudok hozzá fűzni,annyi viszont biztos,hogy egy másfél óráig elvoltam vele... Alig várom,hogy megérkezzenek az akrilfestékek amit rendeltem,mert szenvedés volt a körömlakkokkal festegetni. Iszonyat gyorsan száradnak,és nehéz,szinte lehetetlen javítani a hibát. DE ennek ellenére szerintem egész aranyos manikűr lett. Szerintem.

Nektek hogy tetszik? Ismeritek Super Mario-t?
xxxPL

15 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Szuper ötlet, és nagyon szép kivitelezés! *.* Jahj, mennyit Nintendóztam - igaz, csak a 90-es években! :D

    VálaszTörlés
  2. Super Mario-ban nem volt részem, de a manikűröd szerintem csodálatosan szép lett, nagyon precíz munka, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Profi munka! A fiam rajong a retro játékokért, nekem innen ismerős a figura :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nekem öcsém szereti nagyon,ő adta az ötletet. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök,hogy kedves emlékeket ébresztett benned. :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  5. Nagyon szuper lett!! (-: Hű, én ezzel több, mint két órát töltöttem vona el, és nem is sikerült volna. :D Nekünk volt az a régi tv-s játék, azon volt ilyen Mario utánzat vagy mi, nekem az jutott eszembe róla, bár lehet az már a '90-es évek, mert öcsém szerette nagyon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Lehet akkor,hogy egy kicsit elnéztem az időt... :D

      Törlés
  6. EZ NAGYON KIRÁÁÁLY! Olyan ügyes és kreatív vagy :)

    VálaszTörlés
  7. A Mariot én is nagyon szerettem! :D Szuper manikűr lett. :D

    VálaszTörlés
  8. Áááá, imádom a Mariot!!! Rengeteget játszottam vele anno, kedvenc! Hihetetlen jl sikerült a manid, a szellem a kedvencem!!! Csúcs! :D

    VálaszTörlés