2016. január 17., vasárnap

Azok a 80-as évek...körmös kihívás #1-Film/Rajzfilm

Sziasztok!


Elérkezett ZsebBoszi kihívása,amit nagyon vártam már,főképp azért,mert nekem ez az egész annyira újnak hatott. Számomra(mivel én még akkor tervbe sem voltam véve) olyan ez,mint egy kis retro kaland,egy időutazás. Az első téma a film/rajzfilm volt. Hát,eleinte teljesen tanácstalan voltam,majd miután gugliztam egy kört,meglepődve vettem észre,hogy gyerekkorom imádott meséi ebben az időszakban keletkeztek... pedig kb. 5 évesen kezdtem el érteni is a meséket,nem csak nézni,ami 2005-ben volt... Woaw. Én még azon szerencsés gyerekek közé tartoztam,akik NORMÁLIS meséken tudtak felnőni. És ennek őszintén örülök. Most komolyan...én imádom a meséket,és testvéreim is,(500 kazettánk van-és lejátszó is hozzá,amit szerintem a szentlélek tart egyben,mert vagy 15-20 éves biztos van-és ennek a duplája DVD-kben)de ezektől a mai sz@rrá animált meséktől frászt kapok. Akkora a figura szeme,mint a karja! God,why? Szóval,visszatérve az eredeti témához,a kedvenc mesém inspirálta a mai manikűröm,ami nem más mint a rózsaszín párduc. Kicsiként sokszor dúdoltam az "intro"-ját,amit szerintem mindenki ismer,annyira fülbemászó,sőt még ma is megvan a rózsaszínpárduc plüssöm,amit bátyám adott nekem. Ezek miatt is volt számomra nagyon kedves ez a manikűr,még ha nem is lett életem műve.




(Avon glitteratti sima fénynél és vakunál.-Gyönyörű. *-*)
Felhasznált lakkok,kellékek:
-Avon Magic EFFECTS glitteratti(a képen)
-Avon gel finish iceberg white(fehér)
-Essence the gel nail polish 38 love is in the air(citromsárga)
-Essence the gel finish 13 forgive me(rózsaszín)
- Rimmel salon pro 702 simply sizzling(sötét rózsaszín)
-Lora fekete körömlakk
-What's up nail vinyls 
-Eveline 8in1 alaplakk
-Seche Vite dry fast top coat

Hát,beismerem annak ellenére,hogy nem tökéletes(egy kicsit csicsás,és nyomoronc a párduc :D) elég sok meló van benne. A párduc fejét fólián megfestettem,kitöltöttem színekkel,és mintha decal stamping lenne,fehér alapra raktam. A minta körvonalához mindenképp jól pigmentált feketét válasszatok,épp elég szöszmötölős egyszer körberajzolni,akkor legalább látszódjon... Majd túl sok fehér rész maradt ki ezért a glitterattiból vadásztam ki egy pár nagyobb lila csillámot,és körülrakosgattam. Ez volt a legidőigényesebb része a manikűrnek. A gyűrűsujjam már könnyebb volt,ott egy nail vinyl segítségével készítettem el ezt a kacskaringós háromszögszerű izét(nem tudok rá mit mondani). Csak megjegyzem,a vinyl valami álom...gyerekjáték volt vele dolgozni,szépen le lehetett húzni. A többi körmömre a glitteratti került,ami egy csoda. Nem gondoltam volna,hogy ekkora nagy szerelmem lesz. Igazi csajos lakk,és még a glittereket sem spórolták ki a rózsaszín jelly alapból. Sőt,ha szabad ezt mondanom,talán túl sok is van benne...ugyan. Glitterből sosem elég. ;)

Remélem nem gond,hogy ilyen bő lére eresztettem,de ezt a téma annyira közel állt hozzám,volt róla mit írnom. A minap hallottam egy témához illő "fa viccet",amivel zárnám soraimat: Miben hasonlít a szamóca és a rózsaszín párduc? Mind kettő:terem,terem,terem,terem... Hát én kiégtem. :D

Mit szóltok? Nektek mi volt a kedvenc mesétek?
xxxPL

9 megjegyzés:

  1. Szerintem nem csicsa és nem is nyomi. Nagyon jól sikerült :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,ezt jól esik olvasni.(lehet hogy csak nekem van ilyen fura skálám,mi szerint csicsás :D örülök, hogy azért mégsem az.)

      Törlés
  2. Szerintem se túl csicsás. Klassz mai lett! :D

    VálaszTörlés
  3. Megérte a sok meló, szerintem is nagyon jól sikerült! :) Örülök, hogy a fiatalabb korosztály képviselőjeként is találtál témát! ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Én pedig örülök neki, hogy részt vehetek. Nagyon érdekes témák vannak. :)

      Törlés
  4. A párducod gyönyörű lett, tessék gyorsan bocsánatot kérni tőle, hogy lenyomiztad! :D

    Én is szerettem, a mai napig használom személyes csengőhangként a jellegzetes dallamot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Szerencsémre megbocsátó természet... :D szerintem is nagyon szeretni való dallama van. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett ez a manikűröd is! (-: Bizony, abban az időben még videó volt, és emlékszem, jó pár kazettányi részt elvettünk a tévéből, de jó is volt.....

    VálaszTörlés