2015. november 22., vasárnap

Swatch-ILNP honor roll

Sziasztok!



Itt az elején közölnöm kell veletek valami nagyon fontosat... EZ A LAKK FÉNYKÉPEZHETETLEN! Mindig más-más arcát adja,ami gyönyörű,de egy körmös bloggernek nagyon is idegesítő tud lenni. Próbáltam minél szín hűbb képeket csinálni,(mindenki vásárlás előtt néz egy pár swatchot a kiszemeltről,és rosszul esik a dolog,ha nem olyan,mint számított rá az illető...)pont ezért lesz rengeteg kép,3 fényviszonynál. A fürdőszobánkban lévő LED lámpánál,a meleg fényű kislámpámnál(itt egy kicsit sárgásnak tűnik a bőröm) és vakuval. Nem is húzom az időt,sok kép vár rátok! ;)
LED
 (ez a legszínhűbb kép)



Meleg fényű lámpa



 (itt már a középső ujjon a lineáris holo is befigyel)

Vaku




Hát,szerintem a vakus képek adják vissza leginkább az igazi szépségét,és az ultra holoságát. Nagyon tetszik ez a lakk,néha világosabb,néha mély kék színe van. Ha a képeken nem látszana,én szólok,hogy eléggé szemkiverős. Össze vissza csillog,holozik...azt sem tudom hová nézzek. *--*
És most jöjjön néhány száraz tény:
-Az üvegge hosszúkás,kocka szerű,nekem jobban tetszik mint a régi hengeres üvege az ILNP-nek.
-Az ecsete nyele gumis,kézre álló,jó a fogása.
-Maga az ecset hosszúkás,lapított,könnyebb volt vele a lakkozás,mint a PP ecsetével. Alig kellett utána javítanom.
-A lakk állaga közepes,bár egy kicsit a híg felé hajlik,amit én jobban szeretek(nem sűrűsüdik be olyan hamar,könnyebben terül).
-Fedése már 2 rétegben is szép,de csak 3-mal tökéletes. (az adja meg a mélységét)
-Ára 3190ft a naillandnél,ami megéri,tekintve a gyönyörű holo csodát,és azt,hogy ennyi pénzért 12-ml-t kapunk.

Remélem nem baj,hogy most "csak" swatch volt,csütörtökön jövök Thimmyke karácsonyi körmös kihívásának első fordulójával. Akinek van kedve,és szeretne csatlakozni,azt ITT megteheti. :)

Mit szóltok? Szeretitek az ultra holo-kat?
xxxPL

4 megjegyzés:

  1. Szerintem az összes ILNP holo lakk fényképezhetetlen :D Amúgy nagyon szép élénk kék színe van a lakknak és nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nagyon igaz,túl szépek, hogy "csak úgy" lefotózzuk őket. Köszönöm. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk és nagyon jól áll Neked!! (-: Én lehet fura, de éppen ma délelőtt nézegettem ezt a lakkot, hogy jó volna beszerezni, ha esetleg valaki megválna tőle. :D Én kedvelem az ultra holo családot, még mindig nem unom a szemkiverősségét. :D Abban egyet értek, hogy fed ugyan két rétegben, de hárommal az igazi. Legalábbis amik megvannak a márkától mindre igaz szerintem,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) hát én nagyon tudom ajánlani ezt a lakkot,mert mind tartósság és mind minőség ügyileg nagyon jól teljesített. 6napot bírt a körmömön minimális köröm végi kopással.(nem pattogással,csak kicsi kopással) utána meg már lemostam. Nekem egy kicsit idegen volt ez a brutális holozás,de a végére megszoktam. Hát a 3 réteg szerintem nem olyan nagy buktató,én általában mindent abban kenek. Úgy adja meg a mélységét. :)

      Törlés