2015. november 15., vasárnap

Random nails: Elegante

Sziasztok!

Egy kicsit megritkultak a bejegyzések,amikért inkább nem szabadkozom,mindent elárul az az egy szó,hogy: iskola. A régi (nyáron) bevált "egy héten 2 manikűrt készítek" módszeremet felváltotta az "örülök,ha heti egyre van időm". Hiányzik a lakkozás,az,hogy egy-néha két órát arra szánjak az estémből,hogy alkotok,de vannak az embernek kötelességei. Szóval: A péntek az én napom. Minden péntek este szent program a köröm festés. És ez most sem maradt el. Sokat gondolkodtam,hogy mit készítsek,mert nem volt konkrét elképzelésem. Végül egy visszafogott fekete-fehér-arany-nude kombóra esett a választásom,egy kis geometrikus nyomdával megspékelve.






Felhasznált lakkok,kellékek:
-Golden Rose Wow! 96 (nude)
-Catrice luxury lacquers 07 stars and stories (arany)
-The Colour Workshop barna
-noname sötét nude lakk
-Avon gel finish iceberg white (fehér)
-MoYou London holy shapes 04
-MdU fekete nyomdalakk

Az alapszínek mint a képen is látszik,a gyűrűsön az arany,középsőn a fehér és az összes többin nude. Az arany lakkot felszivacsoztam,s a maga szépségében hagytam úgy mint a nude-ot.(Elgondolkodtam,hogy rakjak-e rá fekete strasszokat,de végül már se kedvem,sem időm nem volt rá. Féltem,hogy elrontom...moshattam volna le.) A középső ujjamra viszont stamping decalt készítettem nude-ból és aranyból.
Bár nem látszik a manikűrjeimen,de nagyon szeretem a visszafogott,elegáns manikűröket. Nem néznék ki belőlem,de imádom a nude színeket,a francia manikűrt és a fekete-fehér ünnepibb manikűröket is. Bár magamnak ritkán készítek,mert mindig van valami hol/pasztell/pehely csoda,ami előbbre való... Viszont ezt a manit imádtam hordani. :)

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a visszafogottabb manikűröket?
xxxPL

8 megjegyzés:

  1. Tőlem nagyon távol állnak a visszafogott manikűrök, de ennek ellenére tegnap én is azt készítettem. Habár megpakoltam csillogással, mert anélkül nem tudnám elviselni, nem stílusom a visszafogottság! :D Ez a nude árnyalat nagyon szép, a manikűrt pedig imádom, gyönyörű! A középső ujjad a kedvencem. *.* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam a manikűröd instagramon,és tényleg gyönyörű elegáns lett az is. A csillámok pedig szerintem minden visszafogott manikűrt feldobnak. ;) Örülök,hogy tetszik a manim,és a középső ujj lett szerintem is a legjobb. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép és elegáns lett!! (-: Nagyon szép nude árnyalat, ezt a lakkot még Lexánál nyertem. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) számomra ez a tökéletes nude. Kíváncsi lennék rá, hogy neked hogy áll. ;)

      Törlés