2016. május 5., csütörtök

Superheroes körmös kihívás #5-Spiderman

Sziasztok!
Elérkezett az utolsó forduló is...Még itt az elején szeretném megköszönni a lányoknak,HelienekBanditánakMesynek és Dalmának,hogy részt vettek,és gyönyörű manikűrjeikkel színesítették a kihívást. Jó volt nézni,hogy mindenki más-más oldalról ragadta meg az adott témát,és ebből inspirálódva alkotott. :)
Az utolsó hősünk nem más volt,mint a híres-neves Pókember,az ovis srácok "védőszentje". :D Viccet félretéve,Peter Parker más nevén Pókember egy átlagos középiskolás srác volt,mindaddig,amíg egy sugárfertőzött pók meg nem csípte,ezzel emberfeletti képességekkel ruházva fel őt. Erejét és gyorsaságát eleinte önző módon,saját céljaira használta. Bácsikája halála után értékelte át a dolgokat,s elkezdett harcolni a jó ügy érdekében. A manikűrömhöz a ruhájából és az ujjai végéből kilövellő pókhálóból merítettem ötletet.




Felhasznált lakkok,kellékek:
-Essence the gel 31 electriiiiiiic(sötétkék)
-Miss sporty 150(piros)
-MoYou London pro XL 05
-Mundo de unas ezüst nyomdalakk
-Moyra fekete akrilfesték
-Avon szegecsek
-Eveline 8in1 alaplakk
-Seche Vite dry fast topcoat

Letört körmeim sem akadályoztak meg a körmözésben,végül kis csúszással,de posztolok én is. Maga a manikűr nem volt egy nagy was ist das,egész gyorsan elkészültem vele. A gyűrűs ujjaimra szimplán kék alapra szegecsek kerültek,a mutató-és kisujjamra pedig egyszerű ezüst nyomdázás,szintén kék alapra. Egyedül a középső ujjamon kellett "dolgozom" amire kézzel,ezüst nyomdalakkal festettem meg valami pókszerűséget,egy szegeccsel a potrohán. (Szerintem inkább hasonlít egy jól lakott kullancsra a figura,mint egy pókra,de ez részletkérdés...:D.) Ezt fekete akrilfestékkel kontúroztam,hogy jobban kiemelkedjen a piros alapból.
Én személy szerint nagyon élveztem a kihívást(a kezdeti nehézségek ellenére is),remélem a többi résztvevő sem unatkozott. :)
Nektek hogy tetszik? Szeretitek Pókembert?
xxxPL

6 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes lett. A Kihívás minden fordulóját nagyon élveztem, örülök, hogy részt vehettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,nagyon örülök hogy tetszett a kihívás,és annak is,hogy részt vettél. :)

      Törlés
  2. UUUUUuuuuuúúú! :D
    Fordulókedvenc, mindenképp, áll a szőr a karomon, annyira tetszik!
    Én épp most ügyködök a témán, kéretik szurkolni, hogy összejöjjön, amit szeretnék:)

    Imádtam a kihívásodat, megtiszteltetés volt, hogy részt vehettem benne. A témakörök olyan messze álltak tőlem, mint Makó Jeruzsálemtől, de pont ez adta a történet sava-borsát.

    Mi lenne, ha, és ezt óvatoskodva kérdezem és halkan, ha meghosszabbítanánk a kihívást és hozzáadnál pár szuperhőst, aki kimaradt?
    Hm?
    Mit gondolsz/gondoltok lányok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.^^ Annyira örülök,hogy tetszik,és a kihívást is élvezted. Köszönöm,hogy részt vettél,s minden témának megragadtad a mélyebb mondanivalóját. És bár sajnos nem voltam gépközelben,de ha hamarabb látom a kommented,összecsurizott ujjakkal ülnék. :D Hát,inkább már nem zaklatom ezt a szuperhős témát,de ha majd lesz érdeklődő,a későbbiekben indítok majd még ehhez hasonló,szokatlanabb témájú kihívást,csak hogy lázadozzunk kicsit,és különcködjünk a gyönyörű szaruhártyáinkkal. :D

      Törlés
    2. Oké, rám mindenképp számíthatsz, szívesen csatlakozom a jövőbeni kihívásaidhoz :)

      Törlés