2016. április 16., szombat

Superheroes körmös kihívás #3-Captain America

Sziasztok!
Mai manikűrünket a hős bosszúálló,a szabadság őrzője,Amerika Kapitány ihlette. A szuperhősünk,egy Rogers nevű katonából keletkezett,akit vézna testalkata miatt nem soroztak be a seregbe. Katonai kísérleteket végeztek rajta,s ennek következtében teste emberi keretek között erősödött,fejlődött. Igazából szerintem ő is az az "alig szuperhős" kategória,mert közelebb áll az emberihez,mint a természetfelettihez. A manikűrömet a ruházata és jelképei ihlették.



Felhasznált lakkok,kellékek:
-Essence the gel nail polish 30 let's get lost(világosabb kék,képen);31 electriiiiiiic(sötétkék)
-Avon iceberg white(fehér) 
-Miss sporty 150(piros)
-Moyra akrilfestékek
-Essence díszítőszalag
-Eveline 8in1 alaplakk
-Miss sporty check matte fedőlakk

Nos,még az elején közlöm,hogy a manikűrhöz használt kéket két másik kékből kevertem(let's get lost és electriiiiiiic),mert önmagában egyik sem volt igazából olyan "Amerika Kapitány"-os. A mintákat akrilfestékkel festettem. A két középső ujjam kivételével a többihez még díszítőszalagot használtam segéd eszközként,hogy egyenes legyen az,aminek annak kell lennie. Nem gondoltam volna hogy én,aki a Seche Vite dry fast fedőlakkom megvétele óta nem készítettem matt manikűrt,most bemattulok,de azt kell hogy mondjam,jól tettem. Sokkal jobban tetszik így,mint fényesen. :)

Ti szeretitek Amerika kapitányt? És a matt manikűröket?
xxxPL

3 megjegyzés:

  1. De szép lett :) Nekem nagyon tetszik mattba. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett, annyira jó az összhatása az egésznek. És tényleg jól mutat matt fedővel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Nekem is nagyon tetszett,jó volt egy kis változatosság a sok "fényes" manikűr után.

      Törlés