2016. március 28., hétfő

Random nails:Húsvéti manikűr

Sziasztok!

A minap elgondolkodtam,hogy beadjam-e a derekam az instagram-on tomboló húsvéti manikűr láznak,s mivel szeretek veszélyesen élni (jujj...:D),úgy döntöttem,egye fenyő,belevágok. Azt azonban tudni kell rólam,hogy eddig nem nagyon hódoltam be az "ünnepek szerinti lakkozás"-nak,de mivel már karácsonykor megenyhültem,most is megtettem. Mégis ki tudna ellenállni a cuki csibés és nyuszis manikűröknek? Ugye...




Felhasznált lakkok,kellékek:
*az alaphoz*
-Essence the gel 33 wild white ways(fehér);13 forgive me(rózsaszín);40 play with my mint(menta);38 love is in the air(c.sárga);21 a whisper of spring(halvány lila)
-Flormar super neon colors N15(sötétkék)
-Franken:Demonic smoke (fekete holo POSZT ITT)
*a díszítéshez*
-Mundo de Unas fekete nyomdalakk
-MoYou pro collection 02
-Moyra akril festékek
-Avon LACE effect beautiful blue és pretty pastels
-Eveline 8in1 alaplakk
-Seche Vite dry fast top coat

Hűha,mennyi mindent használtam fel...csak most vettem észre. :D
Nos,eléggé szöszölős és időigényes manikűr lett,rengeteg hozzávalóval,de valljuk be,néha ilyen is kell a lelkünknek. Az ilyen manikűrök után vetek egy hátast elégedettségemben,mert tudom,hogy ebbe bizony elég energiát öltem,hogy büszke lehessek rá. Mint látszik,(szokás szerint) a középső-és gyűrűs ujjam kivételével mind ugyanolyan lett. Ezeken a körmeimen a "hímes tojás effektus"-t szerettem volna elérni. Az alap (a középső ujjamon is) water colour technikával készült (ITT már dolgoztam ezzel a technikával,van hozzá tanvideó is) és erre ment a fekete nyomda átlátszó nyomdázóval. A középső ujjamra egy nyuszikát festettem akril festékkel  és a gyűrűsre pedig egy fekete holo lakkot kentem(nem nagyon látszik semmiféle holo hatás sajnos),amire az avon LACE lakkokból halásztam pasztell hexagonokat.  

Utólag is,de szeretnék kellemes húsvétot kívánni minden kedves olvasómnak! :)

Nektek hogy tetszik? Ti milyen manikűrt viseltetek húsvétkor?
(linket is küldhettek kommentben)
xxxPL

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa manikűr lett! (-: Nagyon ügyes vagy szabad kézzel is. (-:
    Hát, én most lakkozatlan körömmel voltam Húsvétkor. (-: Nálunk nem szokás a vendégség, nem sokan látták volna, a netre meg inkább nem készítettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^ Én húsvét előtt pihentettem egy kicsit a körmeim,s csak egy kis Eveline 8in1 volt rajta,hogy ne sérüljön olyan könnyen. Szerintem szükség volt már arra is. :D

      Törlés
  2. Nagyon cuki lett! :)
    Én idén kihagytam a húsvéti festést. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Kár,pedig a tavalyid nagyon szuper lett. Emlékszem még,az elsők közt volt a blogod,amikre feliratkoztam... :D

      Törlés